onsdag 3. januar 2007

Innsatsen fortsetter

"Då e det på'an igjen" er et passende uttrykk å bruke i disse tider. År 2007 har blitt godt introdusert, fortsettelsen av andre skolehalvår er allerede her. Ferien kom når jeg trengte den som mest, og den tok farvel igjen på et beleilig tidspunkt. Etter 11 timers søvn var ikke årets første skoledag så hard å komme i møte. Jeg gledet meg faktisk til å komme igang igjen, er godt å ha noe fast å gå til. Jeg melder meg herved klar til en ny og god innsats, bedre lesevaner skal innføres. Til dere andre som deler samme posisjon som meg, vil jeg ønske lykke til med et enda bedre skolehalvår!

9 kommentarer:

Roy-Olav sa...

Javel, du er i gang igjen? Flott. Ser du er i gang med bloggingen også... I'm watching you ;-)

rainman sa...

Prøver nå ihvertfall. Så du får bare legge meg til igjen på blogglinker, for her skal det blogges om både det ene og det andre, bl.a. om det meget populære emnet global oppvarming. Så her må du følge med ;)

Anonym sa...

hey, jeg syns at du er kjempe flink;)

Ingalill sa...

"på'an igjen",ja..
Vel,gledet meg ikkje så masse t skolen.. no gleder eg meg mer t at vinterferien ska ta slutt;)
Ska skrive mer om d på bloggen min..

rainman sa...

ina: Gleder du deg til at vinterferien skal ta SLUTT? :/
Antar du mener at du gleder deg til den begynner...?
Skjønner da i såfall hva du mener. Er godt med ferie, er bare ikke så gøy når man bare sitter og driver bort tiden med å gjøre så å si ingenting.

Anonym sa...

Hei sindre!
Kult at du også har fått deg blogg!
Lykke t videre på skolen - dette blir et bra år! Klem fra meg.

rainman sa...

Hei Madeleine! Tror også på et bra år. Begynner du på skolen vår til neste år?

Anonym sa...

savner deg:(

Anonym sa...

savner deg:(